Vene Cream Renouvel ~ Jom Cantik!

Assalamu'alaikum. Hari ni aku nak kongsi testimony tentang Vene Cream Renouvel, khusus untuk korang semua. Macamana aku boleh terjebak dalam arena beauty cream ni, meh sini nak cerita. Mak la, dia susah nak sesuai dengan mana-mana beauty products, pakai seminggu elok, lepas tu jenuh masalah muka. Aku kebetulannya duk guna Vene Slimming Lotion dua minggu sebelum raya, dah elok menjadi dengan aku, maka aku tertarik nak rekemen Vene Cream Renouvel kat mak. Apa kaitannya? Kaitannya, kedua-dua produk itu adalah keluaran syarikat yang sama. Brochure pun depan belakang je, betapa sinonim dan macam kembar dah pun.


Itu poster Vene Slimming Lotion. Yang ni pulak poster Vene Cream Renouvel:


Depan-belakang je pun, jimat kan?


Itu gambar nak sebelum pakai krim, memang terbakar lain macam. Kat bawah ni lepas dia pakai dalam seminggu lebih, masa dia kena tahan kat wad. Seronok dapat discharge dan muka pulak lawa, tak menyempat-nyempat suruh aku ambik gambar dia, nak share dengan wassap group masjid.


Aku pun dah tengok elok bebeno dengan mak, eh of kos la nak pakai jugak. Testimoni aku nak kena buat ke tak, agak-agak? Hehehh biarlah gambar berbicara.. Aku sekarang ni dah tak payah beriya pakai foundation, serum, highlighter bagai.. Muka sekata, pagi-pagi touch up bedak sikit dah sememeh boleh turun kerja. Gambar bawah ni aku dah habis lipstik, lepas lunch biasalah. Tapi seperti yang aku cakap tadi, muka senang nak sememeh. 


Cara pakainya mudah sangat-sangat, just sapu kecik2 kat seluruh muka sebelum tidur, ratakan elok-elok. Letak jugak bawah dagu dan urut perlahan-lahan nak kasi hilang double triple chin. Bagi yang takde double chin, sapu jugak.. Bleh maintain cun. Kalau nak pakai siang dan malam krim ni pun boleh, syaratnya perlu 1) hari yang sama; dan 2) selang sehari. Jangan gi bantai pakai dua kali sehari setiap hari pulak, nanti menggelupas kulit karang, mulalah nak salahkan orang. Hehheh. Sabar.. Biar lambat asal selamat! 

Tunggu apa lagi, meh la pm tepi, order dengan aku.. Bagi harga kasih-sayang punya! Nai tunggu... Assalamu'alaikum!

~ Nai at Tak Pe Je.


Comments

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan