Aksesori Terhangat

Salam. Apa khabar semua? Hari ni nak borak sket pasal aksesori.
Lama dah aku tak pakai aksesori nih, especially rantai.
Ye la, dah hijab labuh tutup dada, bukan nampak pun kalau pakai rantai.
 Nak pakai kat atas tudung, berat la pulak material nye.
Jadi tak selesa pulak nak bergerak.
Sehingga la kawan aku buat bisnes aksesori baru2 nih.
Lawa nye la koleksi aksesori dia.
Sila layari http://www.facebook.com/MomNTotsShoppe ya, korang..


Ni la rantai yang aku tak bleh tahan godaan lalu kuangkat bawak balik:

Chanel Collection HQ Swarovski Necklace

Bracelet nye pun eeeiii.... da bomb gitu... ^_^


Kita ni kawan2 seronok support sama sendiri, kan?
Lebih2 lagi kalau kawan2 kita buat bisnes yang sangat dekat dengan hati kita...
Aku dah jatuh tangga sangat2 kat aksesori Moms & Tots Shoppe nih.


Close Up ~ Da Bomb...!

Kat kedai maya ni jugak korang bleh beli Educational Tools
untuk anak2 korang.
Bagi yang punya anak special, dapat diskaun 10%.
Kalau takde pun takpe, sebab harganya masih jauh lebih murah 
nak banding dengan kat pasaran sana...

Julung2 kali nya ada gambar2 macam ni kat blog Puan Tak Pe Je.
Kan? ^ _ ^





Comments

  1. akak, cantik lah! trus saya bukak page die ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. deq.. sebab tu la akak awak nih dah kena sampuk... hehehe. apa lagi, klik 'Like' kat FB dia...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan