Dia Di Mataku, Belahan Jiwa..

Assalamu'alaikum. Last week, masa aku gigih mencari travel adapters yang hilang bersimpan, aku terbelek album mini lama, gambar zaman Junior kecik lagi. Tersengih aku sorang-sorang, bila teringat saat-saat indah kami di Bukit Tinggi. Chubby je dia masa kecik, bam-bam bersemangat waja punya, sampailah dia kena tukar minum susu formula berasaskan soya. 


Dulu aku tak pernah rasa dia ikut muka aku, kecuali kening dan bibir, sebab feature muka dia lebih mirip daddy dia, mungkin sebab dahi yang agak luas. Tapi bila aku tengok gambar kat atas ni, betapa masa tu aku tak perasan, ada je iras mummy! 


Dah besar anak mummy, suara pun dah nak pecah, tak lama lagi dah sibuk nak bermakwe bagai, habislah mummy! 

Always be my baby, though! 

~ Nai at Tak Pe Je.

Comments

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan