Syamel : Hidup Dalam Mati

Assalamu'alaikum. Ok, dah dekat seminggu aku tunggu lagu ni keluar dalam i-Tunes. Elok je konsert akhir Akademi Fantasia mula dan Syamel persembahkan lagu 'Hidup Dalam Mati', berdesup aku taip nama dia dan download lagu yang sangat-sangat memejamkan mataku ini.


Dahsyat betul Syamel boleh buat lagu dan lirik sehebat ini, memang speechless aku. Macam jugak masa tengok Aizat dulu, aku dah tau aku akan minat Syamel ni sungguh-sungguh. Dia tak perlu menang pun AF, secondary je semua tu. Bonus la kalau menang, kan.. Tapi tak menang pun takde hal. Dah pulak boleh compose lagu dan tulis lirik, memang lebih-lebih lagi la boleh berjaya. Good luck, Syamel... I'm gonna be your fan forever!



~ Nai at Tak Pe Je.

Comments

Popular posts from this blog

Orang Malaya di Osaka : Kansai Trip

Teaser : Jejak Kansai Junior

Jubah Hitam dan Tudung Bawal Satin