Jangan Balik Lambat Sangat

Assalamu’alaikum. Semalam aku duk kat ofis sampai Maghrib, ada keja sket. Budak aku pun sama, tekun menyiapkan apa yang patut untuk trial pagi petang hari ni. Pagi-pagi lagi aku dah masuk, tengok P.A aku takde, MC.. kesian dia diberi dugaan sakit sejak akhir-akhir ni. So, aku marathon kulu kilir la, disebabkan kekurangan kakitangan kat ofis. Ok la tu... sesekali rasa susah, apa ada hal?  



Budak aku masuk balik ofis lepas habis trial, sambung buat kerja. Yang praktikal tu ada kena attend meeting kat Nilai sana. Cukup 5.30pm aku kata moh ler kita balik... kalau stay back pun bukan clients ni rajin bayar fees, semua liat je... heheheh. 



Hari ni aku tak minum kopi, duk minum 500 ml air suam dari pagi sampai petang 4 kali; cukup 2L. Balik rumah tambah lagi 1L, genapkan 3L sehari. Dah 9 bulan aku minum air masak 3L, sekarang aku tukar air suam pulak. Lagi mantap minum air suam ni, semoga istiqamah hendaknya... gambar ni aku ambik petang semalam, hari kopi sedunia. 



Ngantuk ni tapi duk tahan je, belum pukul 8pm takkan nak tidur, kan? Terima kasih sudi baca, jumpa lagi lain kali. Assalamu’alaikum.

~ Nai at Tak Pe Je.

Comments

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan