OOTD Post : Blouse Ala Kurung

Assalamu’alaikum. Baju ni aku tempah kat Vietnam dekat 3 tahun lepas, suruh tiru design blouse labuh Zara. Akhirnya dah nampak macam kurung modern, jodoh pulak dengan batik sarung dari Jakarta. Shawl warna biji kundang pelengkap gaya, selesa dipakai pagi ke petang.



Bukan susah sangat nak nampak sopan ke pejabat, betul tak? Cuma tinggal lagi, korang lebih cenderung hala ke mana.. tepuk dada, tanya selera. Kalau baya-baya aku ni, pakai style ni dah kira lepas piawaian la, ko rasa? 

~ Nai @ Tak Pe Je.

Comments

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Nasi Briyani Ayam, Ewant Pressure Cooker

Hari Selasa Yang Melelahkan