Testimoni Aura White ~ Nai at Tak Pe Je

Assalamu'alaikum. Okay, family dan kawan2 aku cakap memang selama ni muka aku tak de masalah. Salah. Ada sebenarnya, disebabkan masalah resdung dan alahan kepada seafood. Contoh, sejak balik dari Bali ari tu jerawat2 kecik ada la kat kiri dan kanan dahi. Maklum la, sepanjang kat sana makan seafood tak hengat punya! Yang ni gambar sket punya dekat.. Aku yang empunya badan ni boleh nampak tona dan nada warna kulit yang sekata. Walaupun orang2 di sekeliling aku kata macam biasa je, tapi lain pada hakikatnya.



Tengok yang sebelum aku minum Aura White:


Eh, mana yang samanya, korang? Gambar yang mula2 tadi tu nampak lagi glowing, gitiew...! Sorry la eh, ni yang malas nak buat testimoni. Aku sendiri pun rasa loya dengar. Tapi serius korang, belum pun masuk dua minggu aku minum Aura White ni, belum pun abis 1 jar 400mg tu.. yang aku beli dari adik ipar aku tu.. Tapi aku dah boleh katakan dengan yakin dan percayanya bahawa:-

1- Rashes kat muka aku dah sangat kurang;
2- Kulit muka dan seluruh badan dah semakin lembut;
3- Kurang tidur dan terlebih kerja pun susah nak rasa penat;
4- Jimat bedak muka sebab calit sikit je dah nampak sangat aku berbedak.

Itu dia... Terpaksa la kan, menulis macam bagus sebegini rupa.. Mintak maaf la ya, kepada yang naik mual mahupun loya nak muntah pelangi.. Heheheh. Masa mula2 beli Aura White ni, aku ada cakap dengan mak.. Kalau betul menjadi dan berkesan, aku memang nak jadi dealer. Bukan drug dealer, ya.. Aura White dealer la... ^_^

Maka bermulalah kehidupanku sebagai Aura White dealer, tuan-tuan dan puan-puan. Sila jangan segan untuk mencuba. Undilah dealer yang bernama Nai. Hehehe. Sebelum makin melalut dan meloyakan, elok aku keluar dulu. Terima kasih sudi singgah...

Assalamu'alaikum.

- Posted using BlogPress by Nai at Tak Pe Je

Comments

  1. Sayanggg....dua dua gambar tu pun you glowing...hihihi

    Tapi nk jadi dealer apa salahnya...yg penting you jujur sebab memang you betul2 guna..dah proven kannn so.....teruskan moga maju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoi kakakku sayang... Yg mula2 tu lagi glowing... ;) jejehehehe. Tqvm kak atas doanya..

      Delete
  2. sy pun tgh sesi percubaan...masih belum dpt glowing nye..tggu smpi 3 month ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay...! ^_^ good Luck..! Len kali jemput la beli dgn akak plak... ^_^

      Delete
    2. sure la..pasni beli ngn akk je la ... ti if sy nk order sy email kt akk je la ek..

      Delete
    3. Heheh.. Ha'ah.. Nanti akak bg no yg awak bleh whatsapp.. ^_^ kita bg harga special..

      Delete
  3. iskk tgk dua2 gambar pun lawoooo jerr........hehee...takpe2...kena tunggu lama skit br nampak kesan yg betul2 ketara.....kulit u tak byk masalah dear....untung lerr...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan