Jiwang Karat & Madah Fatwa Pujangga

Assalamu'alaikum. Sapa2 yang rapat dgn aku tau betapa jiwangnya diri ini, dari dulu sampai la sekarang. Tak dapek den nak nolong! Aku memang suka benda2 seni, tak kisah la apa pon. Kalau la aku pandai melukis, memang dah lama aku lukiskan rasa cinta ini. Chewaaaah...!

Ok, banyak2 lagu Melayu lama yang aku jiwang habis2an, ada satu yang memang selalu dekat di hati ini. Lagu itu puan-puan, adalah.... (Drumroll) ... Fatwa Pujangga.


Aduhai... Lemah segala saraf kalu dengar masa duk sorang2.


... Di hatiku selamanya.

- Posted using BlogPress by Nai at Tak Pe Je

Comments

  1. syahdu..suara Aishah mmng best..yg ptg lirik dia tu... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, ya... Mmg deq.. Akak ngko nih daa jiwang abis nih.l

      Delete
  2. Nai, suara aishah tu memang power....sama spesislah kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kakak.. Heheh... Kebaboom jadi lagu ni bila Aisyah yg nyanyi..

      Delete
  3. Jemput join segmen saya http://nasuhanass.blogspot.com/2013/03/pembukaan-butik-tharwati-nasuha.html =) Akan tamat 31.3.13 ni...jomm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah, sis.. Tq sudi jenguk & tinggalkan jejak..

      Delete
  4. Lagu aishah yg blh buat akak leleh ni lagu raya...hahaa mmg jiwang abes

    ReplyDelete
  5. aipun jiwang jugak...cuma malu nk tunjukkan...hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh.. Tu la dear.. Kena pd tempatnya ok la nak tunjuk..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Orang Malaya di Osaka : Kansai Trip

Teaser : Jejak Kansai Junior

Jubah Hitam dan Tudung Bawal Satin