Penangan Maxi Dress

Salam.
Sejak kurang tenaga nak keluar jalan2 ni, aku banyak masa depan komputer.
Orang dah sampai ke bulan, aku baru nak start jenguk kedai2 maya.
Selama ni duk bayar bil aje la online, shopping tak pernah.
Sekali, banyak nye la weh pilihan halwa mataku ini...
Oh
My
Goodness
!!!

Dalam banyak2 kedai maya tu, aku dah terjebak total dengan Hijabi Boutique 
Kena istighfar panjang aku kalau layari website Puan Atiqah tu.
Astaghfirullah al- 'azeem....
Selama hari ni aku memang la minat yaamat kat maxi dress.
Dah jumpa Hijabi Boutique nih, maka pucuk dicita ulam mendatang ler...
Astaghfirullah al- 'azeem..

Mula2 aku 'try' order Wrap Dress kaler hitam nih:



Beg comel kaler pink tuh aku 'ter' order kat Princess Victoria Stylo  
ehem ehem.
Aku suka yaamat wrap dress ni, tau... ouch!
Bleh aku pakai t-shirt & pants kat dalam, balut je dgn dress kat luar.
Lilit tudung, aku dah stylo mylo J Lo bagai.
Ha Ha Ha.
I Loikeee....


Dah tu, aku dengan penuh waras dan sucihati order la dress kat bawah ni plak.
Kaler nye alahai... Sejuk mata memandang.
Kejap aje siap nak gi mana2.
Bagus untuk pengurusan masa, kan?


Dulu2 kat High School sampai la Matrikulasi aku hari2 melaram.
Nak gi mana2 tak pernah selebet.
Masuk Main Camp, aku penat tetiba nak jadi prim + proper.
Aku berubah jadi santai yaamat.
Fesyen aku "BEJE" a.k.a Bedal Aje, terserlah sempoi.
Hari2 pakai baju kaler hitam, kot.
Jeans hitam dah jadi macam uniform.

Sekarang aku dah kembali jadi prim + proper.
Entah la, korang.
May be ini la namanya "live life to the fullest" versi aku.
Takde sapa2 suruh, takde sapa2 larang.
Aku rasa lepas-bebas nan merdeka.
Berdiri dan duduk pun bersihkan jiwa.
Tak payah bantah2 bagai.

Yang penting, aku happy dan terus happy kan diri sendiri.
Sambil terus melebarkan + menjangkitkannya kepada semua orang.
Aku happy, dia happy, kalian happy, mereka happy.
Yeay...

Dan aku tetap harus istighfar banyak2.
Sebab makin bercambah kedai maya yang menjual style pakaian
ikut citarasa aku sebenar-benarnya.
Adeh.


Psstt.. Ni haa satu lagi koleksi Puan Tak Pe Je dari  Hijabi Boutique.


Hidup Maxi Outfits...!
^_^




Comments

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan