Promo Berterusan

Salam. 
Yep, sekali lagi aku promo aksesori dari Moms & Tots Shoppe.
Dan akan terus2an promo selagi aku termampu.
Sebabnya dah memang barangan kedai maya ni lawa, berkualiti dengan harga yang mesra poket anda.
Lagipun, tuanpunya kedai tu school-mate & uni-mate aku.
Dan yang paling utama, sapa2 yang sokong kedai maya ni jugak menyokong
golongan ibu-bapa yang punya anak2 autisme.
There's more to it than meets the eyes, darling.
Itu la sebenarnya...



 Rantai yang aku pakai nih dari Koleksi Chanel ~ Two-Faced Necklace.
Harganya murah je pun, RM53.90. 
Lawa nye la weh...!




 Yang nih nampak jelas sket, kan?
Pssst... maxi skirt kaler biru yang gojes tu aku beli online gak.
Adeh.
Credits to Miss Allysya yang siap jadi BBM Contact aku lagi, you!


Pening jugak korang nanti, heheheh.
Bear with me, ya?
Thanks for viewing, y'all...
Wassalam.









Comments

Popular posts from this blog

Mematikan Setem Hasil Di Hadapan Pesuruhjaya Sumpah

Dress Code Peguam Muslimah

Onak, Duri & Ranjau Kehidupan